سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت فوتبال قم برکنار شد/ غیبت مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیئت رئیسه مجمع در جلسه جنجالی

جلسه جنجالی مجمع هیئت فوتبال قم امروز برگزار و در نهایت کریم بهرامی از سمت ریاست این هیئت برکنار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه هفته پیش اخباری مبنی بر لغو برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان قم منتشر شده بود، صبح امروز این  مجمع ۱۴ نفره با حضور ۱۰ عضو انجام شد و در نهایت اعضای حاضر به اتفاق آرا رای به برکناری کریم بهرامی از سمت ریاست هیئت فوتبال این استان دادند.

این درحالی است که به نظر می‌رسد با توجه به غیبت رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان قم، نماینده او و البته اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان در این مجمع باید به زودی شاهد تنش‌هایی بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به دلیل برگزاری مجمع مذکور باشیم.

حتی کریم بهرامی که در پایان این مجمع از سمت برکنار شده است، هم در این جلسه غایب بوده است.

شنیده می‌شود سه نفر از اعضایی که در این مجمع شرکت کرده اند هم طبق قانون عضو مجمع نبوده اند.   ضمن اینکه طبق اطلاع برخی منابع درحالیکه قرار بوده است مجمع از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود، مسئولانی که چنین جلسه‌ای برگزار کرده اند تا ساعت ۱۲ ظهر برای جمع شدن ۱۰ نفر در سالن برگزاری مجمع منتظر مانده اند.

حیدر بهاروند (سرپرست) و عبدالکاظم طالقانی (مسئول امور استان‌ها و عضو هیئت رئیسه) فدراسیون فوتبال هم به نمایندگی از فدراسیون فوتبال در این مجمع جنجالی شرکت کردند.

به هرحال شنیده می‌شود این مجمع به شکل غیرقانونی برگزار شده و باید در روز‌های آتی شاهد اعتراض بهرامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به این موضوع بمانیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.