سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافعان سلامت میزبان خادم یاران رضوی در شب قدر

همزمان با سومین شب از لیالی قدر، مراسم شب زنده داری و راز و نیاز به همت آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های شهر کرمان برگزار شد.

رضازاده نماینده آستان قدس رضوی در کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: همزمان با لیالی قدر و در سومین شب از این ایام، نمایندگان آستان قدس رضوی با حمل پرچم بارگاه ملکوتی و منورانی ثامن الحجج در بیمارستان‌های شهر کرمان در جمع مدافعان سلامت به عزاداری و راز و نیاز پرداختند.

او افزود: هدف از جرای این برنامه تقدیر از زحمات جامعه پزشکی و درمان در ایام سخت شیوع ویروس کرونا بود و در سه بیمارستان شهر کرمان اجرایی شد.

رضازاده تصریح کرد: در این برنامه معنوی پرستاران، پزشکان و کادر درمان در بیمارستان ها‌ی کرمان علاوه بر اینکه در مراسم احیا و شب زنده داری حضور یافتند برای شفای بیماران دست به دعا شدند.

نماینده آستان قدس رضوی در کرمان بیان داشت: این برنامه معنوی به مدت یک ساعت برگزار شد و مدافعان سلامت در کنار بیماران شب به یادماندنی را سپری کردند.

با حضور خادمیاران و نمایندگان آستان قدس رضوی و به همراه پرچم مقدس و متبرک بارگاه علی ابن موسی الرضا( ع )در بیمارستان‌های شهر کرمان شب سوم قدربه همراه دعا و مناجات برگزار شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.