سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی صحن های حرم مطهر رضوی هنوز به آستان قدس ابلاغ نشده است

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: تاکنون ابلاغ رسمی از سوی ستاد ملی مبارزه و مدیریت بیماری کرونا، پیرامون بازگشایی صحن‌های حرم مطهررضوی به آستان قدس ابلاغ نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد توکلی مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی با اشاره به خبر‌هایی در خصوص مصوبه ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در مورد بازگشایی محدود صحن‌ها در محدوده حرم مطهر رضوی از ابتدای ماه شوال، گفت: در صورت صدور این ابلاغیه بازگشایی صحن‌های حرم نورانی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) رضوی که از مدتی پیش بخاطر شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا بسته شده‌اند پس ماه مبارک رمضان با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

او افزود: پیش از این پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی صحن‌های حرم مطهر امام رضا (ع) تدوین و به آستان قدس رضوی ابلاغ شده بود که البته با توجه به شرایط کنونی احتمال تغییر این پروتکل‌ها وجود دارد.

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی ادامه داد: با این وجود تاکنون هیچگونه ابلاغ رسمی نه در خصوص پروتکل‌های بهداشتی و نه در خصوص نحوه بازگشایی صحن‌های حرم منور رضوی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به آستان قدس ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: بازگشایی محدود صحن‌های حرم مطهر رضوی از ابتدای ماه شوال

ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا در نشست دیروز ۲۷ اردیبهشت خود با حضور رئیس جمهوری با بازگشایی محدود صحن‌های رو باز حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از ابتدای ماه شوال موافقت کرده است.
 
منبع : ایرنا
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایشالا زودتر باز بشه