سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج تمام امکانات نیرو‌های مدیریت بحران در شب های قدر

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: در این سه شب تمامی نیرو‌های مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید اکلملی رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در شب های قدر، تمامی نیرو‌های مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار داشتند، گفت: تمامی اقدامات بهداشتی و ضدعفونی کردن محلات برگزاری مراسمات احیا شب‌های قدر از ابتدای شروع مراسم آغاز و تا انتهای مراسم ادامه داشته است.

او افزود:  در ۲۰ نقطه از مکان‌های تعیین شده برای برگزاری مراسمات احیا ۳۰۰ نفر از نیروهای این سازمان حضور داشتند و به شهروندان خدمت‌رسانی کرده‌اند.
 
رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد ادامه داد: در این شب‌ها تمامی اقدامات از جمله غربالگری افراد و مدیریت جمعیت به خوبی صورت گرفته  و در حین برگزاری مراسمات شاهد توزیع بالغ بر ۱۰هزار ماسک، دستکش بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: تصاویری از مراسم شب قدر به تفکیک شهرستان‌های خراسان رضوی

اکلملی  با بیان اینکه کلیه مراسمات برگزار شده در طول این شب‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفته، بیان کرد: این اقدام به منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان حاضر در این مراسمات صورت گرفته است.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.