سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی خبر داد;

رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت:شهروندان هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: مشارکت عمومی آحاد جامعه به منظور تحقق امنیت پایدار یکی از مؤلفه‌های مهم در پیشگیری از جرائم است.

او افزود: در این راستا آموزش همگانی در راستای پیشگیری از سرقت و آگاهی بخشی به خانواده‌ها در جهت نگهداری مناسب از اموال و دارایی‌ها، نیاز امروزی جامعه و خانواده‌ها بوده و این مؤلفه نقش بسزایی در پیشگیری از سرقت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با تاکید بر اینکه مطالبه مردم از پلیس برخورد قاطع و جدی با موضوع سرقت و سارقان است، ادامه داد: سرقت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که پلیس با نگاهی ویژه به این موضوع پرداخته و از اولویت‌های کاری و بسیار مهم نیروی انتظامی است.

 ولیان ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم چنانچه در مجاورت یا پشت مغازه ملک مخروبه‌ای وجود دارد دیوار‌های مغازه را با آهن و بتون، محکم و غیر قابل نفوذ کنند و همچنین در‌های ورودی مغازه را از نوع کرکره‌ای مشبک کرده و شب‌ها نیز در محل مزبور روشنائی کافی را ایجاد نمایند.

او بیان کرد:چنانچه از آژیر خطر استفاده می‌کنند محل نصب آن را طوری انتخاب کنند که سارقان نتوانند آن را به سهولت تشخیص دهند و صاحبان واحد‌های صنفی، محل کسب خود را در اختیار افراد نابالغ و کم تجربه نگذارند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.