سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۱۱ فرستنده دیجیتال تلویزیونی در بخش دُرُح شهرستان سربیشه

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از راه اندازی ۱۱ دستگاه فرستنده دیجیتال تلویزیونی در بخش دُرُح شهرستان سربیشه در صورت تامین زیرساخت‌های مورد نیاز خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،آینه دار مدیرکل صدا و سیمای استان درجلسه برنامه ریزی و هماهنگی تامین زیرساخت‌های فرستنده‌های دیجیتال شهرستان سربیشه با اشاره به مرزی بودن بخش دُرُح گفت: در صورت تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در این بخش مرزی، ۱۱ دستگاه فرستنده دیجیتالی تلویزیونی نصب و راه اندازی می‌شود.

او افزود: با توجه به آماده بودن فرستنده دیجیتال تلویزیونی در روستای ماخونیک شهرستان سربیشه، این فرستنده تا عید فطر راه اندازی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم گفت: این نهاد برای اولین بار در کشور در اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز فرستنده‌های دیجیتال در روستا‌های محروم همکاری می‌کند و به همین منظور ۲۵۰ میلیون تومان در این خصوص اختصاص یافته است.

محمدی فرماندار شهرستان سربیشه هم با قدردانی از فعالیت‌های صدا و سیمای استان در مناطق مرزی از آمادگی فرمانداری شهرستان برای اجرای طرح‌های فرستنده‌های تلویزیونی خبر داد و برای تسریع در انجام زیرساخت‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.