سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف بازگشایی آرکانزاس به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا

فرماندار ایالت آرکانزاس آمریکا اعلام کرد مرحله دوم بازگشایی این ایالت به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا متوقف شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، فرماندار ایالت آرکانزاس آمریکا اعلام کرد با توجه به بالا رفتن ناگهانی افراد متبلا به بیماری کرونا در این ایالت، تصمیم بر این شد که مرحله دوم بازگشایی فعالیت‌های اجتماعی و کسب و کارها متوقف و برای این مساله، ملاحظات و احتیاط بیشتری به خرج داده شود.

مقامات دانشگاه جان هاپکینز آمریکا اعلام کردند، با اضافه شدن یک هزار و ۲۳۷ قربانی دیگر به علت آلوده شدن به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته، شمار جان باختگان کرونا در این کشور، به ۸۸ هزار و ۷۳۰ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که تا کنون آلوده شدن یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۶۸۲ نفر به این ویروس کشنده در ایالات متحده آلوده تایید شده است.

پیش از این اما همزمان با بازگشایی اقتصادی در ایالت تگزاس، این نقطه از آمریکا بیشترین شمار قربانیان روزانه ویروس کرونا از زمان همه‌گیری تاکنون را ثبت کرده است.

به گفته فرماندار این ایالت، ۵۸ مورد مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا در روز پنجشنبه در این کشور ثبت شده، که از زمان همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون بی‌سابقه گزارش شده است.

بر اساس گزارش‌های اعلام شده در تگزاس، طی سه روز گذشته ۱۱۶ مبتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند که  در یک بازه سه روزه در ایالت تگزاس، رکورد محسوب می‌شود.

علی‌رغم مخالفت‌های متعدد در رابطه با بازگشایی کسب‌وکار در آمریکا، ترامپ شدیدا به بازگشایی اقتصادی اصرار دارد. با توجه به انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری در آمریکا، جمهوری‌خواهان بیم آن را دارند که تعطیلی اقتصادی موجب رکورد بیشتر و کاهش محبوبیت ترامپ شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.