سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایبندی به فاصله گذاری اجتماعی راهی ساده برای کنترل کرونا

نماینده وزیر بهداشت گفت: در صورتیکه مردم فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت کنند، شاهد کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا خواهیم بود.

افشار نماینده وزیر بهداشت در استان خوزستان و حاشیه نشست شیوخ و بزرگان قبایل عرب با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا از طریق تماس به راحتی منتقل می‌شود، درحال حاضر پایبندی به فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی بهترین راهکار برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیش از پیش آن محسوب می‌شود.

او افزود: از مردم خواهشمندیم با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و فاصله گذاری اجتماعی کادر درمان و پزشکی را یاری دهند، ضمن اینکه به منظور کنترل شرایط موجود، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری تعطیل شده اند تا از روند صعودی و فزاینده آن جلوگیری بعمل آید.

افشار اظهار داشت: همچنین جلساتی با بزرگان و معتمدین و شیوخ عرب برگزار شده است تا به کمک آن‌ها از تردد‌ها و دید و بازدید‌ها به مناسبت عید سعید فطر جلوگیری شود و شیب ابتلا به کرونا ویروس سیر نزولی به خود بگیرد، نتیجه ایجاد محدودیت‌های اجتماعی و همکاری مردم در هفته‌های آینده بروز خواهد کرد.

نماینده وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه جانبه مردم و اصناف، تلاش کادر درمان و پزشکان و مسئولان مربوطه و شیوع گسترده ویروس کرونا در استان پهناور خوزستان با جمعیت زیاد، در روز‌های آینده نوید کنترل و مهار این ویروس را به شهروندان فهیم بدهیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.