سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

آب سد طالقان باید تا هفته دولت به آبیک منتقل شود

استاندار قزوین در دیدار با امام جمعه آبیک گفت: آب سد طالقان برای تامین مصارف شرب و کشاورزی باید تا هفته دولت به این شهرستان منتقل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  هدایت الله جمالی پور در دیدار حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی امام جمعه آبیک با بیان اینکه باید آب سد طالقان برای تامین مصارف شرب و کشاورزی تا هفته دولت به این شهرستان منتقل شود، گفت: تنها مانع اساسی استان برای تحقق این موضوع در بخش لوله‌گذاری است که این مسئله نیز درحال پیگیری است  و به زودی انجام می‌شود.

او اضافه کرد: پیغمبرکوه واقع در آبیک می‌تواند به پهنه گردشگری و تفریحی استان قزوین و کشور تبدیل شود و فقط لازم است برای آن سرمایه‌گذار مناسب تعیین کرد.

جمالی پور گفت: متاسفانه در گذشته به خاطر بهره‌برداری شن و ماسه از معادن این شهرستان به محیط زیست آبیک مخصوصا منطقه پیغمبرکوه آسیب زده شد که این موارد باید سریع‌تر اصلاح شود.

استاندار بیان داشت: برای این اقدامات لازم است که وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این استان حاضر شود.

او یادآورشد: امروز در کشور ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که اگر فارغ از دعوا‌های سیاسی در کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد می‌تواند باعث رشد و توسعه شود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: سرمایه‌های انسانی یکی از موهبت‌های مهم کشور محسوب می‌شوند که امیدواریم با شروع به کار مجلس یازدهم و شروع به کار منتخبان جدید شاهد رشد و ارتقاء کشور باشیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.