سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمان

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کرمی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

او گفت : روابط عمومی‌ها می‌توانند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان‌ها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد٬ به عنوان نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند.

کرمی افزود : "روز ارتباطات و روابط عمومی" در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه‌ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

او افزود : ۲۷ اردیبهشت ماه٬ سالروز ارتباطات و روابط عمومی" را به شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی مخصوصاً بر همکاران سخت کوش روابط عمومی که با الهام از هم افزایی٬ هم اندیشی٬ هم نوایی٬ همگرایی و با ابتکار و امید ٬ باصداقت و امانت داری در جهت انجام رسالت خطیر خود برای توسعه استان گام برمی دارند، تبریک و تهنیت عرض نمایم، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.