سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست خوزستان، همراهی مهربان در روز‌های کرونایی

مدیرکل پست استان خوزستان گفت: اداره پست در مقابله با بحران کرونا، نقش واسط میان مردم و ارائه دهندگان کالا و خدمات را برعهده گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله مدیرکل اداره پست استان خوزستان گفت: یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های عملکردی سیستم‌ها و سازمان‌های خدماتی نحوه کارکردشان در شرایط بحران است و اداره کل پست استان در شرایط بحران همه گیری بیماری کرونا توانسته است کارآمدی یک سیستم ارتباطی مهندسی شده و پیشینه دار را به نمایش بگذارد.

او افزود: در بحران اخیر که همه جهان را در بر گرفته است، پست توانسته با بهره برداری از زیرساخت‌های ارتباطی از پیش طراحی و پیاده سازی شده، نقش ویژه‌ای را نه تنها در ارتباطات بلکه در چرخه اقتصادی ایفا نماید.

حموله اظهار داشت: اداره کل پست استان خوزستان در زمینه سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر گسترش خدمات و تجارت الکترونیکی و با توسعه زیرساخت‌های لازم توانسته است در این زمینه عملکرد مطلوبی را ارائه دهد و با فعالیت مستمر بخش‌های عملیاتی خود با رعایت پروتکل‌های محافظتی و بهداشتی نقش رابط بین مردم و ارائه دهندگان کالا و خدمات را برعهده گرفته است.

مدیرکل اداره پست استان خوزستان گفت: جابجایی روزانه ده‌ها هزار خرید اینترنتی و امانت و مرسوله که از اقصی نقاط کشور به این اداره کل وارد و از آن خارج می‌شود، نماینده کاهش همین تعداد تردد درون شهری و سفر‌های برون شهری است و کاهش این حجم از مراودات و جابجایی‌ها با توجه به لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شرایط قرنطینه نمایانگر اهمیت فعالیت پست استان در این ایام است.

این مقام مسئول بیان کرد: فعالیت پست که در کنار رعایت موارد بهداشتی در نگهداری، جابجایی و توزیع مرسولات همراهی با کسب و کار‌ها به منظور جلوگیری از دست رفتن این کسب و کار‌ها و رونق اقتصادی در شرایط بحران است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.