سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا در بندرماهشهر کنترل شده است

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت :با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان بسیار تحت کنترل و مراقبت است.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: افزایش بیماری کوئید ۱۹ در خوزستان و تعطیلی های بوجود آمده باعث کنترل و مراقبت های بیشتری می باشد.

او افزود: شهرستان بندرماهشهر در پی شیوع ویروس کرونا با اقدامات همه مدیران تحت کنترل و مراقبت است و شهرستان بندرماهشهر با توجه به جمعیت ۳۰۰  هزار نفری و نسبت مبتلایان با ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

بیرانوند تصریح کرد: اقدامات مدیران شهرستان از جمله مجموعه بهداشت و درمان، شهرداری بندرماهشهر در توجه به سلامت شهروندان باعث کنترل و مراقبت شده است  و در شهرستان نسبت به دیگرشهرستانهای استان وضعیت مناسبتری را داشته ائیم.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: تلاش های کادردر مانی بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده و خواستارم تا رفع کامل ویروس کرونا همچنان به خدمات ارزنده خود ادامه دهند و باتوجه به در پیش بودن عید سعید فطر و انتشار ویروس کرونا تدابیر لازم در این راستا اتخاذ می گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: تعطیلی شهرستان بندرماهسهر درهفته گذشته با توجه به نگرانی برای موج حضور مردم شهرستانهای همجوارنسبت تعطیلی داشتیم و شهرداری های نسبت به انسداد دیگر مناطق شهر به مرکز شهر را هرچه سریعتر مسدود نمایند و برای قرنطینه گروه ا و کمیته های با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،بهداشت و درمان و هلال احنر تشکیل گردد.

او اظهار داشت: گروها در ۲۰ تیم و هرگروه ۵ نفره تا بهبودی کامل مبتلایان صورت گردد و کنترل ویروس کنترل پای کار بودن کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان بوده که عامل موفقیت در پایش ها و بیماریابی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.