سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان شهید رجایی مرجع پذیرش بیماران کرونایی غرب استان اصفهان

براساس تصمیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیمارستان شهید رجایی داران مرجع پذیرش بیماران کرونایی غرب استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی ابن النصیر رئیس بیمارستان شهید رجایی داران در نشست خبری با اشاره به نگرانی مردم داران از انتخاب بیمارستان شهیدرجایی به عنوان مرجع پذیرش بیماران کرونایی غرب استان گفت: این تصمیم دانشگاه علوم پزشکی است و بیمارستان شهید رجایی به دلیل موقعیت جغرافیایی، وسایل تشخیصی کامل از جمله سی تی اسکن، آزمایشگاه، نیروی انسانی باتجربه این بیمارستان به عنوان مرجع بیماران کرونایی در غرب استان انتخاب شده است.

مهدی ابن النصیر با بیان اینکه از این پس بیماران کرونایی شهرستان‌های فریدن، گلپایگان، خوانسار، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در بیمارستان شهید رجایی پذیرش می‌شوند افزود: اگر کاهش ورودی بیماران کرونایی تا دو هفته دیگر به همین صورت ادامه داشته باشد، این بیمارستان هم از پذیرش بیماران کرونایی خارج و بیماران به اصفهان اعزام خواهند شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان فریدن نیز با بیان اینکه مردم از پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان شهید رجایی نگران نباشند گفت: نگرانی اصلی حضور در تجمع‌ها و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی است.

سیف الله صالحی افزود: تشخیص زودهنگام و درمان سرپایی بیمارن کرونایی عوامل اصلی کاهش ورودی بیمارستان شهید رجایی است و خوشبختانه تعداد بیماران بستری در این بیمارستان از ۱۲ نفر در روز به دو نفر رسیده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.