سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامات آمریکایی در حال سرکیسه کردن مالیات‌دهندگان

سناتور «ریچارد بلومنتال» در کنگره آمریکا اعلام کرد مقامات در حال سرکیسه کردن مالیات‌دهندگان آمریکایی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور دموکرات «ریچارد بلومنتال» در سخنانی در کنگره آمریکا خطاب به مقامات این کشور گفت: شما در حقیقت در حال سرکیسه کردن همه مالیات‌دهندگانی هستید که از پول آن‌ها برای پر کردن جیب خودتان استفاده می‌کنید.

وی افزود: شما همچنان به گمراه کردن و فریب دادن مالیات دهندگانی ادامه می‌دهید که این پول‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. این اسناد و این سخنانی که ما از مردم حوزه انتخابیه خود می‌شنویم نشان می‌دهد که آن‌ها به سبب لغو پرواز‌ها پولی دریافت نکرده‌اند، زیرا آن‌ها گمراه شده‌اند و گاهی اوقات هم با واکنش‌های همراه با فریب مواجه می‌شوند زمانی که خواستار دریافت وجه خود می‌شوند. آن‌ها باید این پول را دریافت کنند تا بتوانند برای خود مواد غذایی تهیه نمایند و اجاره‌های خود و صورتحساب‌های خود را پرداخت کنند. آن‌ها احساس می‌کنند مورد خیانت قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه گفت: برای همین، زمانی که شما به ما مراجعه می‌کنید و خواهان دریافت کمک‌های بیشتر می‌شوید من به کمک‌هایی فکر می‌کنم که در اختیار شما قرار داده‌ایم. بیش از ۲۵ میلیارد دلار از پول مالیات دهندگان به شما پرداخت شده است و در اصل شما همچنان در حال گمراه کردن و فریب دادن این مالیات دهندگان هستید که این پول‌ها را در اختیار شما قرار داده‌اند. ببخشید، در اصل، شما در حال سرکیسه کردن این مالیات دهندگانی هستید که پولشان وارد جیب‌های شما می‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقادات بسیاری به دلیل عملکرد ضعیف دولتش در مقابله با شیوع ویروس کرونا مواجه شده است. آمریکا هم‌اکنون در صدر جدول کشورهای آلوده به ویروس کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۰۳:۴۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه میخواهید نتیجه خصوصی ساری را ببینید // به امریکا نگاه کنید