سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فاصله گرفتن از اقتصاد تک بُعدی، اولویت اقتصادی مجلس یازدهم

مقتدایی گفت: یافتن زمینه‌های متعدد برای افزایش صادرات غیر نفتی در دستور کار مجلس یازدهم قرار می‌گیرد.

عباس مقتدایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های اقتصادی در پارلمان یازدهم اظهار کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، اهمیت جهش تولید و رسیدگی به معضلات اقتصادی موضوعات مهمی است که مجلس حتی قبل از تشکیل و آغاز رسمی به کار در خصوص آن برنامه ریزی کرده است. قطعا ضرورت توجه به بهبود و توسعه تولید باید در صدر توجه مجلس یازدهم قرار بگیرد.

منتخب دوره یازدهم اصفهان با اشاره به تشکیل فراکسیون تولید ملی افزود: ما در این هفته  دومین نشست فراکسیون تولید ملی و جهش تولید را در مجلس و وزارت اقتصاد برگزار کردیم و با حضور وزرای اقتصادی دولت امور مرتبط را پیگیری کردیم.

وجود کم کاری های مفرط در برخی امور اقتصادی 

او ادامه داد: البته نظر می‌رسد کم کاری‌های مفرطی در طول سالیان رخ داده است که دولت‌های قبلی در این خصوص نتوانسته اند به طور شایسته امور را به پیش ببرند. به همین جهت است که مجلس یازدهم بدون فوت وقت مصمم است تمام موانع مرتبط با تولید را برطرف و زمینه‌های لازم برای جهش تولید را به وجود بیاورد.

لزوم رسیدگی اورژانسی به وضعیت تولید

این منتخب استان اصفهان در مجلس یازدهم در پایان درباره لزوم توجه مجلس شورای اسلامی به جهش تولید تصریح کرد: برخی از مباحث مربوط به تولید حالت اورژانس پیدا کرده و ضرورتا باید با سرعت و جدیت مضاعفی نسبت به آن‌ها اقدام شود. به نظر می‌رسد یافتن زمینه‌های متعدد برای افزایش صادرات غیر نفتی و عدم اتکا به صادرات نفتی برای این دوره از مجلس یک الزام است. امیدواریم مجلس یازدهم گام‌های بلندی برای دیکته کردن نیاز‌های مردم به دولت برخواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.