سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداران حرفه ای در دام پلیس

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۴ کلاهبردار حرفه‌ای با ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان  مبنی بر اینکه افرادی با ترفند‌های جعل سند، فروش مال غیر، معامله صوری زمین و ... اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان این پرونده موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران با اعزام به محل‌های اختفای متهمان موفق شدند، ۱۴ کلاهبردار حرفه‌ای را در چند عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

او با بیان اینکه در این خصوص ۲۲ نفر شاکی نیز شناسایی شدند،افزود:متهمان با ترفند‌های جعل سند، فروش صوری اراضی با قیمت‌های پایین و معاملات غیر قانونی اجناس و خودرو شهروندان را فریب داده و از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۲۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند، یاد آور شد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.