سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیرات اساسی واحد‌های عملیاتی پالایشگاه خانگیران

تعمیرات اساسی سال ۹۹ شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس آغاز شد

ناصر نوذری رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دستور العمل‌های ایمنی و فاصله گذاری اجتماعی، تعمیرات اساسی سال ۹۹ این مجتمع گازی آغاز شد.

او افزود: تعمیرات اساسی واحد‌های عملیاتی پالایشگاه خانگیران در سال ۹۹ بر اساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، دستور العمل‌های ایمنی وزارت نفت - شرکت ملی گاز ایران و همچنین تصمیمات کمیته سلامت پالایشگاه با رویکرد کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان آغازشد.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: تعمیرات اساسی سال جاری در ۱۳ واحد عملیاتی برنامه ریزی گردیده و انجام خواهد شد.

نوذری در خصوص دستور العمل‌های ایمنی و بهداشتی در زمان تعمیرات پالایشگاه تصریح کرد: استقرار ۱۰ گروه بهداشتی و کنترل کارکنان از لحظه سوار شدن به اتوبوس، توزیع ماسک، الزام کاهش سرنشینان اتوبوس ها، تب سنجی و سنجش سطح اکسیژن خون قبل از ورود به پالایشگاه، ضدعفونی کردن مسیر‌های ارتباطی، ضدعفونی کردن تجهیزات و ابزار آلات تعمیرات، فاصله گذاری اجتماعی بین افراد و تیم‌های تعمیراتی و توزیع خوراکی در بسته بندی‌های بهداشتی قبل و بعد از ماه مبارک رمضان از مهمترین اقدامات پیش بینی شده است.

او  با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حساس کرونا، آموزش‌های نفرات پیمانکار با همکاری اداره‌ی فنی و حرفه‌ای سرخس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند در پالایشگاه انجام شده است تصریح کرد: با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به منظور، حمایت از تولید داخل، اکثر تجهیزات مورد استفاده در پشتیبانی تعمیرات اساسی پالایشگاه از سطح سرخس تامین می‌شود و اکثر کار‌های تعمیراتی با استفاده از توان نیرو‌های بومی منطقه در حال انجام است.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه خانگیران با اشاره به اینکه در زمینه ساخت و تامین تجهیزات مکانیکی از داخل کشور که با پشتیبانی و حمایت این شرکت انجام می‌شود به ۹۵ درصد خودکفایی رسیده ایم تاکید کرد: درصدد هستیم تا ساخت و تامین ۱۰۰ درصدی تجهیزات مکانیکی با شرایط استاندارد پیش برویم و در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و جهش تولید اقدام کنیم.

نوذری اظهارکرد: از نظر منابع و تجهیزات مصرفی پیش بینی صرفه جویی ۱۰ درصدی در تعمیرات اساسی امسال را خواهیم داشت.

انتهای پیام// م. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.