سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی صورت گرفت

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تلاش گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در کشور صورت گرفته است و در استان بوشهر نیز طرح‌های این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد رکوعی معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از روند ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه و مدرسه قدیمی دانشگر شهر برازجان گفت: برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در کشور در دست اجرا است.

او با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود، افزود: در شهرستان دشتستان نیز طرح‌های خوبی وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم و امیدواریم در سریع‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

فرماندار شهرستان دشتستان هم گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه با زیربنای دو هزار و ۱۰۰ متر مربع در محله علی‌آباد شهر برازجان در حال ساخت است.

فتح‌الله نوروزی بیان کرد: این مدرسه را وزارت آموزش و پرورش، تحت نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در دست ساخت دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.