سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری متخلفان شکار و صید در آمل

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل پنج متخلف شکار و صید را به همراه مقداری گوشت کل و بز وحشی دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامیار ولی پور مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی پنج متخلف شکار و صید را به همراه مقداری گوشت کل و بز وحشی، یک قبضه سلاح شکاری، سه دستگاه لنسر و سه قطعه ماهی سفید دستگیر کردند.

او افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در منطقه کوهستانی لاریجان دو متخلف را شناسایی و با داشتن حکم قضایی منزل دو متخلف را بازرسی و مقداری گوشت کل و بز وحشی و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ولی پور گفت: در ادامه ماموریت درحوزه رودخانه هراز ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل از یک صیاد غیر مجاز دو رشته دام ماهیگیری ودو دستگاه لنسر کشف و ضبط و یک قطعه ماهی زردپر را پس ازنجات دررودخانه هراز رها سازی کردند.

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران افزود: در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل درحوزه استحفاظی رودخانه گرمرود بخش  دشتسر با دوگروه صیاد متخلف مواجهه که ازگروه اول یک دستگاه لانسر ماهیگیری، یک رشته دام ماهیگیری و دو قطعه ماهی سفید و ازگروه دوم یک رشته سالیک و یک قطعه ماهی سفید کشف و ضبط کردند.

او گفت: در ادامه ماموریت چهار رشته دام ماهیگیری نیز جمع آوری شد.


بیشتر بخوانید: کشف سه قبضه سلاح شکاری از سه شکارچی غیرمجاز در مازندران


انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.