سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدلی اصناف با آسیب دیدگان از کرونا

جمعی از اصناف خراسان جنوبی در روز‌های بحران کرونا، دست یاری به همکاران خود و بیماران دادند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حیدری رئیس بسیج اصناف استان گفت: با شروع بحران کرونا در جامعه، علاوه بر به خطر افتادن سلامت افراد، بخش زیادی از اصناف و مشاغل آزاد از این شرایط آسیب مالی زیادی دیدند.

او  با اشاره به عمل خیر بسیاری از مالکان واحد‌های تجاری افزود: تاکنون هزار و ۷۲ صاحب واحد صنفی نزدیک به ۷۲۲ میلیون تومان از اجاره بهایی املاک خود را بخشیده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

حیدری از اهداء صد میلیون تومان از سوی یک خیر، برای اعطای وام قرض الحسنه به تعدادی از اصناف آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: هزار بسته معیشتی با کمک ۱۲۳ میلیون تومانی خیران تهیه و بین صنوف آسیب پذیر توزیع شد.

رئیس بسیج اصناف استان گفت: صنف میوه و تره بار هم با اهداء یک تن میوه به بیماران بستری در بیمارستان‌ها به یاری همنوعانشان شتافتند.

حیدری با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از واحد‌های صنفی آسیب دیده، از دستگا‌های اجرایی و بانک‌ها خواست در این شرایط با تخفیف در عوارض، کاهش حق بیمه و معافیت‌های مالیاتی و همچنین تخصیص وام‌های قرض الحسنه و مساعدت در معوقات بانکی واحد‌های صنفی آسیب دیده را یاری کنند.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.