سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۸۷ کیلوو ۷۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.

سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و انتقال مواد مخدر مشخص شد فردی در امر حمل و انتقال مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر قاچاقچی شرق کشور تهیه کرده و و پس از انتقال آن به منزل خود واقع در شهرستان جیرفت، قصد انتقال آن را به مرکز کشور از جمله استان البرز دارد.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مخفیگاه متهم در شهرستان جیرفت شناسایی و بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و شهرستان جیرفت اطلاع داده شد که ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان البرز به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۸۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان گفت: پلیس در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ شب و روز نمی‌شناسد و بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی ماموران، کشفیات خوبی رقم خورده و از ورود مواد مخدر به استان البرز پیشگیری می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.