سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیندلوف: بازی کنار مگوایر عالی است

ویکتور لیندلوف مدافع تیم فوتبال منچستر یونایتد، بازی کنار هری مگوایر در قب دفاع تیمش را عالی توصیف کرد.  

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیش از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، خط دفاعی منچستر یونایتد در چند بازی آخر عملکرد بسیار خوبی داشت و در  ۱۲ بازی تنها ۲ گل دریافت کرد.  

هری مگوایر که در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی نجومی از لسترسیتی جدا شد و به شیاطین سرخ پیوست، در بهبود عملکرد خط دفاعی تیمش نقش موثری داشت و با وجود اینکه هنوز یک فصل هم از حضورش در اولدترافورد نگذشته بود، به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شد.  

ویکتور لیندلوف که زوج مگوایر در خط دفاعی منچستر یونایتد است، درباره بازی در کنار او گفت: بازی در کنار مگوایر بسیار عالی است. بازی ۲ بازیکن به مدت طولانی در کنار هم اهمیت زیادی دارد، زیرا باعث می‌شود چیز‌های زیادی از یکدیگر یاد بگیرند. هر چقدر بازی‌های بیشتری انجام دهید، به بازیکن بهتری تبدیل می‌شوید. ما به یکدیگر کمک زیادی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم.


بیشتر بخوانید: اسطوره شیاطین سرخ کدام بازیکنان فعلی دنیای فوتبال را در سطح خودش می‌داند؟


لیندلوف در ادامه گفت: در بازی‌های قبل از تعطیلی لیگ، پیشرفت بیشتری داشتیم. این اواخر در بازی‌های زیادی کلین شیت کردیم و عملکردمان رضایت بخش بود.  

مدافع سوئدی منچستر یونایتد در پاسخ به این سوال که بهترین لحظه اش با پیراهن این تیم چه زمانی بوده گفت: جواب دادن به این سوال آسان نیست. فکر می‌کنم بهترین لحظه ام با این پیراهن هنوز رقم نخورده است.  

او افزود: ما لحظات خوبی داشتیم و بازی‌های بزرگی را بردیم، اما هنوز قهرمانی به دست نیاوردیم؛ بنابراین صبر می‌کنم تا نخستین قهرمانی ام در منچستر را به دست بیاورم و پس از آن به این سوال جواب می‌دهم.  

لیندلوف از سال ۲۰۱۷ بنفیکا را ترک کرد و راهی اولدترافورد شد. او تاکنون در ۱۰۴ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ۲ بار دروازه حریفان را باز کرده است.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.