سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در خوزستان

باتوجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در ۱۶ شهرستان تا دوشنبه هفته جاری تمدید شد.

رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین استانن، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در خوزستان، تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در ۱۶ شهرستان این استان شامل؛ اهواز، کارون، باوی، رامهرمز، مسجد سلیمان، هفتکل، حمیدیه، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر، گتوند، آبادان و خرمشهر تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد.

او افزود: در خصوص تعطیلی بانک ها، بر اساس تشخیص شورای هماهنگی بانک ها، شعب منتخبی که از سوی این شورا معرفی می‌شود، بصورت کشیک دایر خواهند بود و فقط سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، قصابی‌ها و خوار و بار فروشی‌ها اجازه فعالیت دارند.

نجاتی اظهار داشت: خیابان‌های منتهی به مراکز شهر در ۱۶ شهرستان مذکور، با نظر و تصمیم فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مسدود خواهد شد. همچنین ورودی شهر‌ها کنترل و غربالگری می‌شود و تردد و توقف کنار پارک‌ها و فضای سبز در این شهر‌ها ممنوع است، ضمن اینکه تعطیلی مساجد و آرامگاه‌ها در این شهر‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بی نشان
۰۸:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا لرستان رو تعطیل نمی کنید. استاندار لرستان در خواب فرو رفته شما فکری کنید وضعیت لرستان خوب نیست