سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش صدا و سیمای مرکز همدان در سند راهبردی سه ساله استان همدان

صدا و سیمای مر کز همدان درسند راهبردی سه ساله استان خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛در شورای برنامه ریزی و توسعه استان از مدیران کل، فرمانداران و شهردارانی که در جهت اجرای سند راهبردی سه ساله استان، موفق عمل کردند، تجلیل شد.

شاهرخی استاندار همدان در این نشست گفت: سند راهبردی سه ساله استان، مطابق با برنامه‌های پیش بینی شده حرکت می‌کند و همه برنامه‌های سال ۹۸ نیز که شامل توفیقات در اشتغال، جذب سرمایه گذاری، آماده سازی بستر‌های لازم برای رونق تولید و زیرساخت‌های استفاده از منابع آب بود، محقق شده است.

او ادامه داد: انتخابات نیز به گونه‌ای مدیریت شد که مشارکت در آن بیش از میانگین کشوری بود.

استاندار همدان نرخ شیوع کرونا در استان را نزولی و نزدیک به یک سوم کل کشور اعلام کرد و اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ به لحاظ ادامه بیماری کرونا و تاثیر بر اقتصاد جهانی و کشور سالی ویژه و با اهمیت است که جدیت و کار بیشتر می‌طلبد.

شاهرخی با اشاره به اهمیت سال ۹۹ برای هدف گذاری در سال مزین به جهش تولید، رقم کلی طرح‌های در نظر گرفته شده در این سال را ۱۴ هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: امسال پتروشیمی همدان با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح خواهد شد.

در این نشست از دکتر دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان که در جهت سند راهبردی سه ساله استان بسیار خوش درخشیده بود قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.