سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نذر خون بیش از ۳۵۰ اصفهانی

مدیرمرکز انتقال خون استان اصفهان گفت: ۴۵۰ نفر برای اهدای خون به دو مرکز انتقال خون خواجوی اصفهان و کاشان مراجعه کردند، که از این تعداد ۳۵۰ نفر موفق به نذر خون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید زینلی مدیرمرکز انتقال خون استان گفت: در دومین شب پر فضیلت قدر، ۴۵۰ نفر برای اهدای خون به دو مرکز انتقال خون خواجوی اصفهان و کاشان مراجعه کردند، که از این تعداد ۳۵۰ نفر موفق به نذر خون شدند.

مجید زینلی با بیان اینکه هم اکنون با مشکل کمبود خون در استان روبه رو نیستیم افزود: کمبود پلاسما تنها معضلی است که این روز‌ها داریم و امیدواریم خیران برای رفع این مشکل اقدام کنند.

او با بیان اینکه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان هم نوعدوستان استان بیش از ۲۲۰ واحد خون اهدا کردند ادامه داد: در سومین شب قدر نیز مراکز انتقال خون خواجوی اصفهان و کاشان آماده خونگیری از روزه داران از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ دقیقه قبل از افطار و ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد هستند.

مجید زینلی از شهروندان خواست موقع مراجعه برای خونگیری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت کنند و اهدای خون را تنها محدود به شب قدر نکنند.

از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۹ هزار نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ نفر موفق به خونگیری شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.