سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:مأموران انتظامی یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق در بندرعباس کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق  در بندرعباس خبر داد.

او افزود:مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندر عباس، حین کنترل خودرو‌های عبوری محور" حاجی آباد-بندرعباس "به یک دستگاه کامیون حامل بیل مکانیکی مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این بیل مکانیکی را ۱۰ میلیارد ریال عنوان و افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری افزود: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد محموله فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبت گمرکی می‌باشد و قاچاقچیان قصد داشتند آن را به صورت غیر قانونی به استان‌های مرکزی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چهارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.