سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطبه مجازی نماز جمعه بابل

چاره اندیشی برای حل مشکل سوخت شالیکاران

امام‌جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه که در فضای مجازی منتشر شد بر لزوم تامین سوخت شالیکاران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت که در فضای مجازی منتشر شد گفت: متاسفانه کشاورزان در فصل زراعی جدید در تهیه سوخت دچار مشکل هستند و شایسته است مسوولان امر برای حل این مسئله توجه نموده و کشاورزان را از سردرگمی برهانند.

او افزود: رها شدن بازار و میدان‌داری دلالان و ورود به هر عرصه‌ای که اراده کرده و بر نوسانات آن اعم از سکه، ارز، مسکن و خودرو می‌افزایند و خسارات سنگین بر اقتصاد کشور وارد می‌آورند نتیجه سیاست‌های مدیریت لیبرالی در عرصه اقتصادی است.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: اگر مدیریتی که توانست ماهواره به مدار ۳۶۰۰۰ کیلومتری زمین بفرستد بر این امور حاکم بود دیگر امیدی برای دشمن جهت اثرگذاری تحریم ایجاد نمی‌نمود و برای همیشه خیال دشمن را یکسره می‌کرد.

حجت الاسلام روحانی گفت: به‌رغم مجاهدت‌ها و مقاومت‌های صورت پذیرفته در مقابل جریان استکبار در منطقه خاورمیانه و قدرت یافتن جبهه مقاومت، دشمن درصدد کاستن از قدرت مقاومت به ویژه حزب‌الله و حماس با طرح خلع سلاح آنهاست که مقدمات آن را دولت آلمان فراهم نموده و آمریکا این سیاست را در شورای امنیت پیگیری می‌نماید.

او گفت: آن‌ها باید بدانند حزب‌الله جزیی از قدرت در لبنان بوده و قوی‌تر از آن است که کسی بتواند ذره‌ای از اقتدار به او کم کند.

امام‌جمعه بابل با تسلیت شهادت امیر مومنان و با امید به بهره مندی کامل از شب قدر آینده از همه عزیزان تقاضا می‌شود فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی را به طور کامل در مجالس رعایت نموده و از گسترش بیماری بکاهیم.

آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه از نهم اسفند ۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا در هیچ شهر و منطقه‌ای از استان برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: برگزار نشدن نماز جمعه در دوازدهمین هفته پیاپی


انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.