سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل روند ارسال مدارک و مستندات وام تحصـیلی دوره دکتری

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم روند ارسال مدارک و مستندات وام تحصـیلی ویژه دوره دکتری را با توجه به شیوع ویروس کرونا تسهیل کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فرآیند ثبت نام وام دانشجویی ۲۰ اردیبهشت ماه  بعد از سه بار تمدید به پایان رسید با این وجود صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم زمان ثبت نام وام ویژه دکتری را تا پایان اردیبهشت ماه تمدید کرد.  

در این مرحله از ثبت نام وام دانشجویی با توجه به شیوع ویروس کرونا مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شد.  صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دلیـل تعطیلی دانشـگاه‌هـا و عـدم حضور دانشـجویان در شـرایط ناشـی از شـیوع ویروس کرونا تصمیمات جدیدی برای تسهیل روند ارسال مدارک و مستندات وام تحصـیلی ویژه دکتری اتخاذ کرده است.


بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه‌های سراسری سال ۹۹


معاونان دانشجویی مجاز به امضا درخواست وام ویژه دکتری شدند

صندوق رفاه دانشجویان امکانی را افرهم کرده تا معاونان دانشجویی بتوانند درخواست وام دانشجو را امضا کنند.

به این جهت صندوق رفاه  اعلام کرده است: در راسـتای درخواست تعدادی از دانشـگاه‌ها مبنی بر عدم دسترسـی به اساتید راهنما و مدیران گروه‌های آموزشـی، امکان امضای معاونین دانشجویی ذیل فرم شماره ۱و۲ وام تحصیلی ویژه دکتری برای نیمسال دوم تحصیلی سال۹۹-۹۸ فراهم شده است؛ لذا امضاء معاون دانشـجویی دانشـگاه به جای اساتید راهنما و مدیران گروه‌های آموزشی پس از بررسی و تایید مراتب انتخاب واحد توسط دانشجویان متقاضی و ثبت آن درسامانه آموزشی دانشگاه، بلامانع است.

از این رو به منظور بهره منـدی و مساعدت حداکثری به دانشـجویان متقاضـی واجد شـرایط با اسـتفاده از امکان فراهم شده، معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها در ارسال لیست‌های وام دانشجویان متقاضی در موعد مقرر به صندوق رفاه دانشجویان تسریع کنند.

بدیهی است تدابیر و شرایط اعلام شده صرفا ویژه دوره زمانی ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده و پس از بازگشت به شرایط عادی، رعایت ملاحظات مقرر در فرایند‌های اجرایی الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.