سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

راهپیمایی روز قدس به شیوه متفاوتی برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: پیشنهاد‌های مختلفی ارائه شده و راهپیمایی روز قدس امسال به شیوه متفاوت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: به جهت شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و انفرادی باید راهپیمایی روز قدس به شیوه متفاوت برگزار شود.

او با بیان اینکه همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم افزود: با راهپیمایی گسترده ثابت می‌کنیم که در مقابل رژیم‌های متخاصم ایستادگی کرده ایم و قصد هیچگونه عقب نشینی از آرمان‌های امام و انقلاب را نداریم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اسراییل و آمریکا با پرورش گروهکی به نام داعش قصد بر هم زدن وحدت مسلمانان را داشتند که با مجاهدت قاسم سلیمانی‌ها شکست خوردند.

بهنام جو با اشاره به اینکه امسال برگزاری راهپیمایی کمی متفاوت خواهد بود افزود: پیشنهاد‌های مختلفی برای برگزاری این روز باشکوه داده شده است.

او ادامه داد: یک پیشنهاد این است در شهر‌هایی که وضعیت قرمز و زرد دارد راهپیمایی بصورت موتوری و رژه خودرو‌ها برگزار شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: برای شهر‌های دارای وضعیت سفید راهپیمایی عادی با رعایت پروتکل بهداشتی پیشنهاد شده است.

بهنام جو گفت: ستاد مبارزه با کرونا و هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن روز قدس کلیه پیشنهاد‌ها را جمع آوری کرده و نتیجه نهایی را روز‌های آتی اعلام می‌کنند.

او جای خالی سردار سلیمانی در این راهپیمایی قابل توجه دانست و بیان کرد: این راهپیمایی باید بشکل باشکوه و دشمن شکن برگزار شود البته با رعایت تمام اصول و پروتکل بهداشتی این مهم برگزار می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: آخرین تصمیمات وزارت کشور در رابطه با چگونگی برگزاری راهپیمایی به استان‌ها اعلام می‌شود و رسانه‌ها و صداسیما نیز باید به بهترین شکل پوشش خبری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.