سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۶۵ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت: با همت پیشکسوتان آبادانی ۶۵ بسته معیشتی تهیه و در اولین شب از شب‌های قدر بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ پاسدار سعید صریحی مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک مومنانه تلاش کردیم به هر شکل ممکن به فرامین رهبری لبیک بگوییم و در این خصوص اقدامات لازم را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

او افزود: در اولین قدم فراخوانی صادر کرده و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را که در همه زمینه‌ها پیش‌قدم بوده و هستند را گرد هم آوردیم تا در این زمینه حرکتی جهادی به معرض نمایش بگذاریم و در راستای کمک مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر شهر مقاوم آبادان سعی کنیم که گوشه‌ای از فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس در مشکلات و بحران‌ها را عملی سازیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت: با همت بلند و عزم جزم پیشکسوتان آبادانی مبالغی جمع آوری که منجر به تهیه ۶۵ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان شد که در اولین شب از شب‌های قدر با اولویت‌های لحاظ شده بین خانواده‌های نیازمند به خصوص کارگران شهرداری که جهادگونه و شبانه روزی با وجود خطرات زیاد در حال نظافت عمومی شهر هستند، توزیع شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.