سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارت بر صنوف/ پلمب بیش از ۲۰ واحد مبله و صنفی متخلف

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فارس از اجرای طرح نظارت بر صنوف خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۵ مغازه که به محل خرید و فروش اقلام دارویی غیر مجاز تبدیل شده بود، پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ ذبیح‌الله حیاتی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فارس گفت: مأموران انتظامی ضمن اجرای طرح ویژه نظارت بر صنوف، ۵ مغازه در یکی از خیابان‌های شیراز را که به محل خرید و فروش دارو‌های غیر مجاز تبدیل شده بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را پلمب کردند.

او افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۵۵۷۲ و۲۱۸۲۵۵۷۰ تماس حاصل کنند.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا اغلب اصناف به صورت خود جوش فعالیت‌های خود را تعطیل کردند، اما در این میان واحد‌هایی نیز بودند که در حاشیه و با اعمال تخلف، فعال بودند که با همکاری دستگاه قضایی و اصناف، در این رابطه یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شدند.

سرهنگ حیاتی همکاری مردم را در این رابطه بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: همچنین در ایام نوروز منازل، خانه‌های مسافر و هتل آپارتمان‌هایی بودند که به صورت غیرقانونی اقدام به پذیرش مسافر می‌کردند؛ در این رابطه در سطح استان، ۲۰ واحد مبله متخلف نیز شناسایی و پلمب شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.