سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تزریق ۶۰ هزار میلیارد تومان به سیستم اقتصادی استان یزد

استاندار یزد گفت: پیرو مصوبات اخیر رئیس جمهور، مقرر شد حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان به سیستم اقتصادی و صنعت استان تزریق شود.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی استان پیرو دستور وزیر کشور اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه جامعی برای تحقق شعار سال «جهش تولید» تدوین شده است و با توجه به تعامل خوب دستگاه‌ها و تشکل‌های صنفی بخش خصوصی، توانستیم به برنامه جامعی که بتواند ظرفیت‌های استان را پوشش دهد، دست یابیم.


بیشتر بخوانید: ابلاغ اولویت‌های اقتصادی وزارت کشور در سال ۹۹ به استانداران


طالبی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما استفاده از ظرفیت‌های بهینه استان است، افرود: در بخش صنعتی و گردشگری ظرفیت‌های بلااستفاده زیادی داریم که برای  «جهش تولید» و ایجاد اشتغال می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار یزد گفت:  پیرو مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور  به استان هماهنگی و تعامل خوبی با بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برقرار کردیم و مقرر شده حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان به سیستم اقتصادی و صنعت استان تزریق شود که امیدواریم از امسال شاهد رشد در مجموعه استان باشیم تا ضمن تحقق شعار سال بخشی از تبعات اقتصادی کرونا هم  کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.