سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه فرمانده انتظامی مهاباد در خصوص پیشگیری از سرقت منازل

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد ضمن توصیه برای پیشگیری از سرقت منازل تاکید کرد: افزایش ضریب امنیتی درب‌های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منزل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بنابه دلایل متعدد, نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه طلا و اشیاء قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و شهروندان می‌بایست سپرده گذاری و صندوق امانات بانک‌ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

او با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل؛ پارکینگ و راهرو‌های ورودی به دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی افزود: افزایش ضریب امنیتی درب‌های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منزل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود.

تجاری اضافه کرد: در گذشته‌های نه چندان دور؛ افراد می‌خواستند به مسافرت بروند منزل خود را به همسایه‌های مورد اعتماد و امین می‌سپردند و با خیال راحت شهر و دیار را ترک می‌کردند بر همین اساس سپردن منازل به همسایگان می‌تواند در کاهش وقوع سرقت موثر باشد.

او از شهرو ندان خواست نیرو‌های خدماتی و نظافتی مورد نیاز خود را از شرکت‌های معتبر درخواست کرده و قبل از شناسایی کامل افراد و رویت کارت شناسایی آنان، درب منزل با آپارتمان را باز نکنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک و مظنون در اطراف منزل؛ مراتب را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.