سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی:

منابع ملی و بیت المال باید در راستای تولید و اشتغال هزینه شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: منابع ملی و بیت المال باید در راستای تولید، اشتغال و ارتقای بهره‌وری هزینه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران و نمایندگان و منخبان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره‌وری و تولید ناخالص ملی هزینه شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دستگاه‌های نظارتی هم باید با گسترش دامنه نظارتی و رصد خود باید از هدر رفت اموال مسلمین جلوگیری کنند و با متخلفان با جدیت برخورد کنند.

او اضافه کرد: ایران اسلامی نیازمند مدیران دلسوز و شایسته‌ای است که بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن ظرفیت‌های بالقوه را بارور کنند و گامی اساسی در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بردارند.

مسئولان مشکلات و مسائل موجود را از مجرای قانونی پیگیری کنند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مسئو لان مشکلات و مسائل موجود را از طریق مجرای قانونی پیگیری کرده و به جای منفی‌گرایی، برخورد عاقلانه و حکیمانه را در دستور کار قرار دهند.

او ادامه داد: وحدت مصداق بارز حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی است و مدیران و دولتمردان نقش مهمی در تحقق آن دارند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: تمامی برنامه‌های مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حول محور وحدت ملی و حمایت از  ولی فقیه تدوین شود چرا که این مهم ابزار اقتدار و عزت ملت ایران است.

تحقق جهش تولید نیازمند همدلی، تعامل و همکاری مردم و مسوولان

او اظهار کرد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نام‌گذاری شده و تحقق این خواسته معظم‌له بیش از هر چیز نیازمند همدلی، تعامل و همکاری مردم و مسوولان است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: مسئولیت در جامعه ایران اسلامی موهبتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود بنابراین کسانی که در جامعه بر سکان خدمت می‌نشینند باید قدر موقعیتشان را بدانند و بهترین اثر و بهره‌وری را داشته باشند.

او گفت: در رزمایش مواسات و همدلی مردم استان مرکزی عملکرد مثبتی داشتند و با وجود اینکه توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان برنامه‌ریزی شده بود تا امروز حدود ۱۰۶ هزار بسته توزیع شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی کارنامه استان مرکزی را در مقابله با گسترش ویروس کرونا درخشان ارزیابی و بیان کرد: بعد از گذشت ۷۰ روز از شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی اکنون تعداد مبتلایان جدید به این ویروس کرونا به حداقل ممکن رسیده و در بسیاری از روز‌ها نیز هیچ مورد فوتی در نتیجه کرونا در این استان وجود ندارد.

در این نشست مشترک سید علی آقازاده استاندار مرکزی، نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، منتخبین استان در مجلس یازدهم، و اعضای شورای اداری استان حضور داشتند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.