سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دو برابری صادرات از مرز شیخ صله

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: ظرفیت صادرات از مرز شیخ‌صله در این روز‌ها ۲ برابر شده، یعنی از ۱۲۰ کامیون به ۲۶۶ تا ۲۷۰ کامیون رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار ثلاث باباجانی گفت: ظرفیت صادرات از مرز شیخ‌صله در این روز‌ها ۲ برابر شده، یعنی از ۱۲۰ کامیون به ۲۶۶ تا ۲۷۰ کامیون رسیده است.

در حال حاضر از پنج مرز استان سه مرز کردی شوشمی (شهرستان پاوه)، شیخ‌صله (شهرستان ثلاث باباجانی) و پرویزخان (شهرستان قصرشیرین) فعال بوده و روزانه بیش از یک‌هزار کامیون کالا از این دروازه‌های صادراتی روانه بازار می‌شود.

 فرماندار ثلاث باباجانی گفت: ۵۰ درصد صادرات کالا‌های ایرانی از طریق مرز‌های عربی و ۵۰ درصد از طریق اقلیم کردستان انجام می‌شود.

یدالله شکری با اشاره به بسته شدن مرز‌های عربی (سومار، مهران، چزابه و شلمچه)، بیان کرد: بیشتر کالا‌های صادراتی به سمت مرز پرویزخان و شیخ‌صله روانه می‌شود به طوریکه روزانه خروج ۷۰۰ تا ۸۰۰ کامیون را از این دو مرز داریم.

او در خصوص وضعیت ترافیک در مرز، گفت: ترافیک راه نداریم، صف‌های تحویل کامیون‌ها برای بارگیری و تخلیه کالای صادراتی است که پیگیر حل این مسئله هستیم تا هر چه سریع‌تر صادرات کالا‌ها بیشتر صورت گیرد و رانندگان هم آرامش و آسایش داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.