سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده مددجویان کمیته امداد لردگان

فرماندار لردگان گفت: سه هزار بسته معیشتی بین خانواده مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ملک‌محمد قربان‌پور فرماندار لردگان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشره به سه هزار بسته معیشتی بین خانواده مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی به ارزش پنج میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

او با اشاره به توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: از ابتدای ماه مبارک تاکنون چهار هزار پرس غذا توزیع شده است.

قربان پور به جمعیت ۱۸۰ هزار نفری شهرستان لردگان اشاره و اضافه کرد: ۳۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد در قالب مسکن مددجویان زیرپوشش و همچنین استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن گفت: ۲۵۰ واحد مسکن محرومان و ۲۵۰ واحد مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد در این شهرستان در دست اجراست.

قربان پور به مهارت آموزی جامعه هدف این نهاد به عنوان یکی از راه‌های توانمندسازی جامعه هدف اشاره کرد و افزود: در سطح کشور مقام اول را کسب کردیم و این کار توانمندسازی و مهارت افزایی را در دستورکار قرار دارد.

لردگان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن شهر لردگان، در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.