سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه دامغان خبر داد؛

آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در دامغان

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در دامغان با تهیه بیش از ۳ هزار بسته معیشتی خبرداد.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به شناسایی ۳ هزارو ۵۰۰ خانواده آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان دامغان گفت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان دامغان ویژه ماه مبارک رمضان بیش از ۶ هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

او تصریح کرد: در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در دامغان ۳ هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، گوشت قرمز یا مرغ، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، سویا، رشته و چای با همکاری نهاد‌ها و خیران نیک اندیش تهیه شده و توزیع می‌شود.

سرهنگ تقی‌پور افزود: ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان دامغان ۲۵۰ هزارتومان است.

حجت الاسلام حسینیان امام جمعه دامغان نیز گفت: این مرحله از رزمایش مواسات در دامغان توسط ستاد اجرایی حضرت امام، آستان قدس رضوی و مراکز نیکوکاری تهیه شده و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز یک هزار و ۵۰۰ بسته بین ۶ هزار قشر آسیب پذیر شناسایی شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.