سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پمپئو: اسرائیل در مورد زمان و نحوه الحاق کرانه باختری تصمیم می‌گیرد

وزیر خارجه آمریکا در سخنانی گفت اسرائیل تصمیم می‌گیرد که چه زمانی و چگونه کرانه باختری را الحاق کند. 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین،  مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا تصمیم گیری در مورد الحاق کرانه باختری فلسطین به سرزمین‌های اشغالی را به اسرائیل واگذار کرد.

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند وزیر خارجه آمریکا در مورد الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به رژیم صهیونیستی آزادی عمل داده است.

مایک پمپئو گفت:  اسرائیل تصمیم می‌گیرد که چه زمانی و چگونه کرانه باختری را الحاق کند. 

بر اساس طرح معامله قرن که دونالد ترامپ آن را پیشنهاد داده است بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ملحق خواهد شد و اینکه قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شناخته خواهد شد. این تصمیم با موج عصبانیت و مخالفت کشورهای اسلامی و حتی نارضایتی اروپایی‌ها همراه شده است.

پیش از این نیز وزیر خارجه آمریکا با نشان دادن چراغ سبز به تل‌آویو گفته بود الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اقدامی است که اسرائیل باید درباره آن تصمیم‌گیری کند و واشنگتن دیدگاه‌های خود را در اختیار تل‌آویو قرار خواهد داد.

گفتنی است، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد اطمینان دارد که می‌تواند شعار انتخاباتی خود مبنی بر الحاق بخشی از کرانه باختری را طی چند ماه آینده عملی کند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
س ص ح پ ق
۰۰:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بحرین که قسمتی از آب و خاک ایران بوده به ایران ملحق نگردد . اسراایل می تواند کشورهای دیگررا به خاک خود ملحق کند ،ما نمیتوانیم خاک جدا شده خودمان را به کشورمان الحاق کنیم .