سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندرو کومو: حدود نیمی از ایالت نیویورک تا روز جمعه بازگشایی می‌شود

فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد که حدود نیمی از این ایالت تا روز جمعه بازگشایی خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، اندرو کومو، فرماندار نیویورک طی سخنانی در روز چهارشنبه اعلام کرد که چهار منطقه از ۱۰ منطقه ایالت نیویورک تا روز جمعه بازگشایی می‌شوند.

به گفته فرماندار نیویورک بخش‌های مختلف هر ایالت باید هفت خصوصیت مورد نیاز را دارا باشند تا بتوانند مجوز بازگشایی را کسب کنند. شهر نیویورک تا بازگشایی مجدد فاصله دارد و هنوز معیارهای مورد نیاز در این‌باره را کسب نکرده است.

فرماندار نیویورک روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «ما در حال بازگشایی برخی از مناطق هستیم، اما این به معنای پایان ماموریت نیست. ما دوباره در حال اندازه‌گیری‌ معیارها هستیم و اوضاع را تحت نظر داریم».

ایالت نیویورک در روز چهارشنبه دو هزار و ۱۷۶ مورد دیگر ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اصرار زیادی به بازگشایی اقتصادی دارد تا از تاثیرات منفی این اتفاق در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری کم کند.

در این‌ میان، فرمانداران برخی از ایالت‌ها با این تصمیم ترامپ مخالفند و این اقدام را عامل شیوع مجدد ویروس کرونا در آمریکا می‌دانند. نیویورک بیشترین آسیب‌ها از شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف آمریکا را دیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.