سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش قرآنیان ویژه مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی در رشت

همایش قرآنیان ویژه مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان گیلان امروز در سازمان تبلیغات اسلامی در رشت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در این همایش با بیان اینکه آموزه‌های قرآنی باید در جامعه جریان داشته باشد، گفت: موسسه‌های قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه دارند.
اوبا اشاره به اهمیت کاربردی کردن دستورات قرآن کریم در همه ابعاد زندگی افزود: آیات الهی باید در جای جای زندگی انسان‌ها مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل سازمان تبلیغات استان گیلان با تاکید بر افزایش بهره گیری از مفاهیم قرآنی گفت: برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی باید فرهنگ قرآنی بیشتر گسترش یابد.
حجت‌الاسلام سعید مهدوی افزود: هر موسسه قرآنی باید با برنامه ریزی مناسب بتواند برای خانواده‌ها چه در حوزه آموزش قرآن و چه فرهنگ دینی، سبک زندگی قرآنی و مشاوره‌های قرآنی موثر باشد.
او با اشاره به چالش‌های زندگی امروز، گفت: یک موسسه قرآنی موفق باید بتواند در مسائل خانواده و چالش‌های اجتماعی تاثیرگذار باشد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان افزود: کار موسسه‌های قرآنی نباید در آموزش خلاصه شود، بلکه باید تلاش شود تا موسسه‌های قرآنی در امور خانواده و جامعه موثر باشند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان  همچنین به همدلی و همکاری موسسات و خانه‌های قرآنی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزود: باید بتوانیم همه در کنار هم و با کمک هم و با همکاری سایر نهاد‌ها برای کمک به همنوع خود اقدام تا به دستور رهبر معظم انقلاب نمونه‌ای از جامعه مهدوی را با همیاری و مواسات تداعی کنیم.

انتهای پیام/عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.