سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار شهرستان استان در وضعیت سفید بیماری کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:شهرستان های اردستان ، بویین میاندشت ، فریدونشهر و گلپایگان در وضعیت سفید بیماری کرونا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر شهرستان‌های اردستان، بویین میاندشت، فریدونشهر و گلپایگان در وضعیت سفید بیماری کرونا هستند.

آرش نجیمی، کلانشهر اصفهان را در وضعیت قرمز شیوع این بیماری دانست و افزود: بقیه شهرستان‌های این استان هم در وضعیت زرد قرار دارند.

او روند بیماران بستری را ثابت و بیماران سرپایی را روبه افزایش برشمرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی ۲۲ شهرستان این استان به جز کاشان و آران وبیدگل بستری و ۷۵ بیمار بهبود یافته هم دراین مدت از مراکز درمانی مرخص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بستری درمراکز درمانی را ۴۱۷ نفر بیان کرد و افزود: ۱۱۳ بیمار از این تعداد بستری شدگان در وضعت حاد بیماری و در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این استان تحت درمان هستند.

آرش نجیمی همچنان به شهروندان توصیه کرد بهداشت فردی همراه با شستشوی مرتب دست همچنین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تردد غیر ضرور در اجتماع پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.