سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه کشور در گرو توجه به امر آموزش و پرورش دانش آموزان

فرماندار شهرستان بهبهان گفت: آموزش و پرورش دانش آموزان توسعه کشور را بدنبال دارد و اهمیت آن با سلامت و امنیت جامعه برابر است.

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) و نیرو‌های سرافراز ارتش جمهوری اسلامی در ناوچه کنارک، با بیان تقدیر از زحمات فرهنگیان شهرستان بهبهان در امر آموزش مجازی گفت: اقدامات فرهنگیان بهبهانی در شبکه‌های مجازی برای استمرار فرآیند آموزش دانش آموزان ستودنی بوده و زحمات گسترده‌ای صورت گرفته است.

او در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان بهبهان افزود: طبق برنامه یکساله مدون و زمان بندی شده شاخص‌های مهم حوزه تعلیم و تربیت شهرستان در سطح منطقه، استان و کشور تعیین شود تا جلسات هدفمند و سودمند برگزار شود.

زمانی اصل تصریح کرد: از نظر بنده اهمیت آموزش و پرورش با سلامت و امنیت جامعه برابر بوده زیراکه توسعه کشور در گرو رشد و پرورش علمی و تربیتی کودکان، نوجوانان و جوانان است.

فرماندار شهرستان بهبهان اظهار داشت: برای توسعه و رشد آموزش و پرورش شهرستان بهبهان از ظرفیت همه نهادها، ارگان ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی با عنوان مسئولیت اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.