سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت:

دانشجویان متاهل دانشگاه علم و صنعت کمک هزینه مسکن دریافت می‌کنند

قائمی گفت: دانشگاه علم و صنعت خوابگاه متاهلی ندارد و به دانشجویان متاهل کمک هزینه مسکن تعلق می‌گیرد.

احمد قائمی معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عودت دادن شهریه خوابگاه‌های ترم جاری به دانشجوان بیان کرد: وزارت علوم ابلاغیه‌ای صادر کرده است تا بر اساس آن شهریه دانشجویانی که در خوابگاه نبوده اند عودت داده شده و برای ترم بعد استفاده شود، البته شهریه روز‌هایی که دانشجویان در خوابگاه مستقر بوده اند کم می‌شود و تعداد روز‌های باقی مانده که دانشجویان در خوابگاه حضور نداشتند محاسبه خواهد شد.

قائمی درباره نحوه بازگشایی خوابگاه‌ها در صورت حضوری شدن امتحانات گفت: ما براساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام به بازگشایی خوابگاه‌ها خواهیم کرد، تا کنون هیچ  تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری یا غیر حضوری گرفته نشده است.

نظافت خوابگاه‌ها به صورت مستمر ادامه دارد

معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اقدامات انجام شده برای ضدعفونی خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر هیچ دانشجویی در خوابگاه حضور ندارد و بعد از تخلیه دانشجویان ما اقدام به ضدعفونی خوابگاه‌ها کردیم، نظافت‌های مربوطه را انجام دادیم و شاید تنها جایی که می‌تواند عاری از ویروس کرونا باشد خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت است؛ چرا که به صورت مستمر در حال نظافت خوابگاه‌ها هستیم.

کمک هزینه مسکن برای دانشجویان متاهل دانشگاه علم و صنعت

قائمی درباره ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه علم و صنعت گفت: در حال حاضر خوابگاه‌ متاهلی در دانشگاه علم و صنعت وجود ندارد، اما برنامه‌هایی برای ساخت آن‌ داریم. اکنون به علت کمبود خوابگاه‌ها در حال ساخت دو خوابگاه هستیم و به دانشجویان متاهل براساس مقطع‌های مختلف وام کمک هزینه مسکن می‌دهیم تا در سطح تهران به اجاره یا رهن منزل اقدام کنند و تا الان تقاضای تمامی دانشجویان متاهل برای گرفتن وام‌های کمک هزینه مسکن با موافقت انجام شده است.


بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات پرونده مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت/ برخوردی با خاطی نشده است

شیوه دفاع مجازی از پایان نامه در دانشگاه علم و صنعت

انتخاب دو عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت به عنوان استاد و پژوهشگر برجسته

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان مدیریت صنعتی

تولید روزانه ۱۲۰ لیتر مواد ضدعفونی در دانشگاه علم و صنعت


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.