سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت کاشت و آبیاری سبزیجات و صیفی‌جات با فاضلاب خام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : فرمانداران بطور جدی و با حساسیت باید مانع کاشت و آبیاری سبزیجات و صیفی‌جات با فاضلاب خام شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جامعه در شرایط حساس مقابله با کرونا قرار دارد، گفت : در این شرایط نباید اجازه داد موضوعات و مسائل دیگری به کمک کرونا بیاید و سلامت مردم را دو چندان تهدید کند.

او با بیان اینکه شرایط امسال و بیماری کرونا حساسیت مضاعف را می‌طلبد گفت : هر گونه کوتاهی دستگاه‌ها و مسئولان در مقابله با کاشت و آبیاری سبزیجات و صیفی جات با استفاده از فاضلاب خام نابخشودنی است و مسئول مربوطه باید پاسخگوی کوتاهی خود باشد.

الهی تبار با اشاره به سختی شرایط مدیریت بیماری کرونا در کشور افزود: نظام برای مقابله با کرونا می‌توانست راه قرنطینه کامل را انتخاب کند و یا جامعه را رها می‌کرد، ولی راه مدیریت بیماری و ادامه زندگی مردم را برگزید که نتایج خوبی هم داشته است.

او با تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم برای مقابله با کرونا، افزود: اگرچه وضعیت کرمانشاه با اقدامات هوشمندانه و مدیریتی که در قبال کنترل بیماری کرونا صورت گرفته مطلوب شده، اما نباید اجازه بازگشت پیک اپیدمی و دوچندان شدن تهدید سلامت مردم داده شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.