سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۵۴ واحد تولیدی و صنعتی فعال در بروجن

۲۵۴ واحد تولیدی و صنعتی فعال در پنج شهرک صنعتی شهرستان بروجن در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست کمیته کارگری شهرستان گفت: رفع موانع تولید، اصلاح سیاست‌های بانکی، نظارت دقیق بر قوانین تولید و تجارت، امنیت خاطر سرمایه گذاران و توجه ویژه به صادرات لازمه تحقق شعار «جهش تولید» است.

او با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه رسیدگی و پیگیری مسائل حوزه کارگری و کارفرمایی است افزود: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و کارگری از جمله اهداف تشکیل کمیته کارگری است و در این راستا باید منافع دو قشر کارگر و کارفرما تأمین شود.

ملکی همچنین با بیان اینکه همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم اضافه کرد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

او ادامه داد: استقرار ۲۵۴ واحد تولیدی و صنعتی فعال در ۵ شهرک صنعتی با زیر بنای یک هزار و ۸۰۲ هکتار مساحت، بروجن را به پایتخت صنعتی استان تبدیل کرده است.

ملکی گفت: هم اکنون شش هزار و ۸۶۹ نیروی جوان در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفید دشت، گندمان، بلداجی و فرادنبه مشغول به تولید و فعالیت هستند.

او با تأکید بر لزوم حمایت جدی از سرمایه گذاران افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.