سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمکی مطرح کرد؛

اتخاذ تصمیمات و پروتکل‌های سخت بهداشتی برای بازگشایی اماکن مذهبی

وزیر بهداشت گفت: پروتکل‌های بهداشتی سخت‌تری را برای بازگشایی اماکن مذهبی اتخاذ کردیم، البته شب قبل مردم اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کردند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هئیت دولت اظهار کرد: تصمیم بسیار سختی را در رابطه با بازگشایی مساجد برای احیا شب‌های قدر گرفتیم، همکاران ما ایراداتی نسبت به این موضوع از ابتدا داشتند، برای شهر‌های سفید و غیر سفید سعی کردیم این ایرادات را مرتفع کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: پروتکل‌های سخت‌تر و جدیدی با حضور مسئولان امور مساجد، ستاد نماز جمعه را برای بازگشایی اماکن مذهبی اتخاذ کردیم، خوشبختانه شب قبل مردم روی ما را سفید کردند و اصول بهداشتی را رعایت کردند.

نمکی ادامه داد: مردم نشان دادند می‌توانند با اصول رعایت بهداشتی این مراسم را برگزار کنند؛ طبق گزارش‌های ارائه شده در استان ها شب قبل مراسم شب های احیا بدون مشکل برگزار شد و به جز یک مورد بقیه حداکثر پروتکل‌ها را رعایت کردند و ما را برای استمرار این بازگشایی دلگرم‌تر کردند.

او یادآور شد: امروز نامه‌ای را خدمت وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌کنیم که در شهرهای غیر قرمز ورزش‌های انفرادی برقرار شود و برای بازگشایی تمرین‌های لیگ برتر امروز تصمیم گیری می‌کنیم. همچنین در رابطه با وضع رستوران ها و بقیه کسب و کارها جلساتی برگزار می‌کنیم که ان شاءالله بتوانیم در خرداد ماه بقیه کسب و کارها را نیز راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.