سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور شرق تهران در شب‌های قدر

سرهنگ سلیمانی درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در شب‌های قدر توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌هایی که ما در سطح حوزه خود و تمامی همکاران در نقاط مختلف کشور دارند، ارتقای امنیت شد آمدی، کمک به تسهیل تردد و عبور و مرور، کاهش تخلفات رانندگی و در نتیجه کاهش تلفات و تصادفات رانندگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران ادامه داد:  در تمامی ایام و مناسبت‌ها تمام تلاشمان این است که این امر به نحو احسنت محقق شود.

او گفت: برای معابر و محدوده‌های اطراف محل‌های برگزاری مراسم‌ شب های قدر همانند مساجد و غیره تمهیدات ترافیکی را در نظر گرفتیم و نیروهای پلیس راهور از قبل از برگزاری مراسم و پس از آن  در این محل‌ها مستقر هستند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم شب‌های قدر اندیشیده شده است، گفت: محدودیت‌ها را به نحوی اجرا می‌کنیم که برای تردد مراجعین در این اماکن و تردد سایر افراد مشکلی پیش نیاید.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: به نحوی محدودیت را اجرا می‌کنیم که مردم عزیزی که قصد شرکت در این مراسم‌ها را دارند، به راحتی دسترسی داشته باشند.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: طرح ترافیکی ما برای لیالی قدر، ۲ ساعت قبل از شروع مراسم و تا پایان روان شدن کامل ترافیک و تخلیه اماکن مذهبی است.

بیشتر بخوانید:

آماده باش صددرصد پلیس راهور در شب‌های قدر

اقدامات پلیس پیشگیری پایتخت برای شب‌های قدر

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.