سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصائب اهل حق: از اصول ثابت خود دست نخواهیم کشید

سخنگوی عصائب اهل حق در بیانیه‌ای درباره تشکیل دولت جدید عراق و آتش زدن مقر‌های گروه‌های مقاومت اسلامی بر ثابت ماندن بر اصول ثابت خود یعنی مقابله با آمریکا تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، جنبش عصائب اهل حق به دبیر کلی «قیس الخزعلی»، بیانیه‌ای درباره تشکیل دولت جدید عراق و آتش زدن مقر‌های گروه‌های مقاومت اسلامی صادر کرد.

جواد الطلیباوی، سخنگوی عصائب اهل حق در این بیانیه اعلام کرد: عملیات سیاسی عراق در دوره گذشته از مراحل سختی عبور کرد و به این علت نیرو‌های سیاسی نماینده گروه‌های مقاومت مجبور به عقب نشینی از برخی مسائل در جهت اولویت دادن منافع ملی به منافع گروهی شدند، امری که این گروه‌ها را به زور مجبور به پذیرفتن گزینه‌هایی ناگواری کرد که بیشتر شبیه به خوردن مردار است.

وی افزود: این نیرو‌ها از جمله جنبش عصائب اهل حق تاکید می‌کنند که پذیرفتن این گزینه‌ها به معنای خیانت به اصول ثابت این گروه‌ها مبنی بر مقاومت در برابر آمریکایی‌های اشغالگر، مقابله با مزدوران متوهم آن‌ها که قصد در تنگنا قرار دادن گروه‌های مقاومت را دارند، تمام شدن مسئله ملی در خصوص مقاومت در برابر اشغالگر و اخراج آن علاوه بر مقابله با دست ساخته خود یعنی داعش نیست.

سخنگوی عصائب اهل حق در خصوص آتش زدن مقر‌های مقاومت از سوی «جوکرهای» آمریکا گفت: نیرو‌های الحشد الشعبی و مقاومت توان پاسخ به این اقدامات را دارند، اما آن را برای از دست رفتن فرصت برای طرح‌های آمریکا به تعویق می‌اندازند.

در این بیانیه تاکید شده است: نیرو‌های الحشد و مقاومت همانطور که به منافع ملی پایبند هستند همزمان به روش مقاومت نیز پایبند هستند و با فرماندهان شهید و همه شهدای عراق عهد می‌بندند که نسبت به خون پاک آن‌ها وفادار باشند همانطوری که با اعضای گروه‌های مقاومت نیز عهد می‌بندند که منعکس کننده اراده و عزم آن‌ها خواهند ماند و اعتماد آن‌ها را از بین نخواهند برد.

سخنگوی جنبش عصائب اهل حق در پایان گفت: در خیال است کسی که گمان کند ما از اصول ثابت خود دست خواهیم کشید، و اشتباه می‌کند کسی که گمان کند ما خونخواهی شهدای خود را فراموش خواهیم کرد. از این رو به آمریکایی‌ها و مزدوران و دست نشانده‌های آن‌ها پیام می‌دهیم که ما شما و تحرکات شما را زیر نظر داریم، سلاح پیروزی هنوز در دستان ماست و به زودی و در زمانی مناسب پاسخ سخت و تکان دهنده‌ای خواهیم داد.

پیشتر گروهی از آشوبگران در استان واسط مقر سابق سازمان بدر به ریاست هادی العامری را به آتش کشیدند و همچنین مقر سرایا السلام را در کوت محاصره کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.