سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهولت دسترسی به خدمات بهداشتی با همت خیرین کردستانی

در هیچ مرکز ارائه خدمت کردستان در ایام کرونایی تاکنون وقفه‌ای در انجام امور درمانی وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صبح امروز جلسه مجمع خیرین سلامت استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مدیر عامل مجمع و دیگر اعضا با هدف ارتقاء مشارکت خیرین در محل سالن جلسات ستاد دانشگاه برگزار شد.

فرزین رضاعی ضمن قدردانی از خیرین استان جهت کمک‌های انسان‌دوستانه در گذشته و زمان حاضر، گفت: در این شرایط باتوجه به افزایش ناگهانی بار تحمیل شده به سیستم درمان به علت همه‌گیری ناشی از کرونا ویروس و حجم بالای نیاز به خدمت با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها، با لطف ایزد منان و حمایت خیرین این مشکلات حل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در هیچکدام از مراکز ارائه خدمت استان در ایام کرونایی تاکنون وقفه‌ای در انجام امور تشخیصی، درمانی و مراقبتی ایجاد نشد که بخشی از این همت والا را مدیون خیرین سلامت کردستان هستیم.

رضاعی با اشاره به جذب خیرین بیشتر در حوزه سلامت، به طراحی قسمتی از سایت دانشگاه به نام خیرین سلامت تاکید کرد و گفت: با مشارکت خیرین خدمت رسانی به مطالبات مردم در بخش سلامت، سهولت می‌یابد.
کمک ۵ میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت

مهدی مسیمر مدیرعامل مجمع خیرین استان در این جلسه با اشاره به کمک سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین سلامت به دانشگاه در سال گذشته خاطرنشان کرد: با همت خیرین سلامت بخشی از اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های استان خریداری شد.

اوافزود: امسال از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان تاکنون بالغ بر پنج میلیارد تومان از سوی خیرین سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک شده است.

در ادامه حاضرین جلسه ضمن بررسی مهمترین دست آورد‌های خیرین سلامت استان، راهکار‌های ارتقای مشارکت خیرین در حوزه سلامت را ارائه و پس از بیان نظرات و پیشنهادات در خصوص دستورکار‌های مدنظر، تصمیمات متناظر با بهبود مشارکت خیرین در حوزه‌های سلامت استان را اتخاذ نمودند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.