سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون جدید انگلیسی‌ها برای شروع لیگ جزیره/ هر تیم باید یک مامور ویژه کرونا استخدام کند

طبق جدید‌ترین پروتکل بهداشتی مسئولان انگلیسی، تیم‌های حاضر در لیگ جزیره موظف به استخدام یک مامور برای مبارزه با ویروس کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از موافقت دولت انگلیس با ازسرگیری رقابت‌های لیگ جزیره پس از تاریخ ۱ ژوئن، مسئولان بهداشت انگلیس در تلاش برای وضع قوانین سخت گیرانه برای حفظ سلامتی بازیکنان هستند.

در جدید‌ترین قانونی که مسئولان مقابله با کرونا در کشور انگلیس وضع کرده اند، استخدام یک مامور مبارزه با کرونا برای هر تیم است.

برای انتخاب این مامور شرایطی در نظر گرفته شده است. ۱- مامور نباید جز کادر پزشکی تیم باشد. ۲- مامور باید به استخدام رسمی باشگاه در بیاید و از مقامات ارشد باشد. ۳- این مامور باید شناخت کافی از ویروس کرونا داشته باشد و راه‌های مبارزه با این ویروس را بداند. وظیفه این مامور طراحی و اجرای طرح‌های مبارزه با ویروس کرونا در آن باشگاه لیگ برتری است.

در بند ۲ این بخشنامه بیان شده که تیم‌های لیگ جزیره موظف اند تا روز جمعه خطر‌های احتمالی در بخش‌های اداری و ورزشی باشگاه خود را شناسایی کرده و به صورت کتبی به مسئولان بهداشت ارائه دهند.

پیش از این قوانین سختگیرانه دیگری نیز وضع شده بود. ممنوعیت انداختن آب دهان به روی زمین و پرهیز از برخورد‌های غیر ضروری بازیکنان از جمله این قوانین بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.